Prin înregistrarea unei comenzi în magazin, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare scrisă sau verbală prin care vânzătorul își derulează operaţiunile comerciale.
Notificarea primită de către cumpărător după efectuarea comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail, mesagerie instant, prin intermediul canalelor de comunicare social media) sau telefonic.
Pentru motive justificate, vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea produselor sau / şi serviciilor din comanda. În cazul în care se schimbă cantitatea de produse sau / şi servicii din comandă va anunța cumpărătorul conform uneia din datele de contact oferite de acesta la efectuarea comenzii. În cazul în care cumpărătorul a achitat produse sau servicii care nu vor fi livrate de vânzător i se va returna suma achitată în plus.
Contractul se consideră încheiat între vânzător și cumpărător în momentul primirii de către cumpărător de la vânzător, prin intermediul poştei electronice sau prin SMS a notificării de expediere a comenzii.
Cumpărătorul poate efectua comenzi în magazin, prin adăugarea produselor sau / şi serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs sau / şi un serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui produs sau a unui serviciu în coșul de cumpărături în lipsa finalizării comenzii nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a produsului sau a serviciului.
Prin finalizarea comenzii cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta necesare procesului de cumpărare sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.
Prin finalizarea comenzii, cumpărătorul consimte că vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vânzător, în orice situaţie în care este necesară contactarea cumpărătorului.
Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, în urma unei notificari prealabile adresate cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în urmatoarele cazuri:
-neacceptarea tranzacţiei de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, în cazul plății online;
-invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de vânzător, în cazul plății online;
-datele furnizate de către cumpărător în magazin sunt incomplete sau / şi incorecte.
Conform Ordonanţei nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanţă, "Consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantul ca renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului." Notificarea se va trimite în formă scrisă de către cumpărător prin e-mail la adresa contact@crescatori.ro sau prin poştă ori curier rapid la adresa vânzătorului (Arad, str. Hatman Arbore nr. 47, RO-310499, jud. Arad, România). Cumpărătorul trebuie să returneze în termenul prevăzut mai sus produsul cumpărat în ambalajul original, fără să prezinte urme de deteriorare sau uzură - să fie returnat în aceeași condiție în care a fost livrat, inclusiv cu alte obiecte oferite drept cadou dacă este cazul, suportând cheltuielile de expediţie până la adresa menţionată din Arad a vânzătorului. La rândul său, vânzătorul se obligă să restituie cumpărătorului sumele încasate pentru produsele returnate prin virament bancar în contul specificat de cumpărător, în termen de maxim 14 de zile de la data denunţării de către cumpărător a contractului. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei achitate de cumpărător până la primirea produselor vândute.
În cazul în care un produs sau / şi un serviciu comandat de către cumpărător nu poate fi livrat de către vânzător din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnică ori neconformități constatate în momentul procesului de expediere, acesta din urma va informa cumpărătorul asupra acestui fapt și în cazul în care cumpărătorul a efectuat deja plata vânzătorul va returna în contul cumpărătorului contravaloarea produsului sau şi serviciului în termen de maximum 14 (paisprezece) zile de la data la care vânzătorul a luat la cunoştinţă acest fapt sau de la data la care cumpărătorul şi-a exprimat în mod expres intenţia de reziliere a contractului.
Informații cu privire la caracteristicile produselor sunt disponibile în magazinul online. Din punct de vedere legal, conținutul magazinului nu reprezintă o propunere pentru un contract de cumpărare, ci o prezentare a ofertelor vânzătorului. Prin urmare, dacă cumpărătorul plasează comanda prin intermediul magazinului, comanda constituie o ofertă de cumpărare a unui produs listat în magazin. Comanda ofertă de cumpărare trebuie confirmată apăsând butonul "finalizează comanda" şi este urmată de acceptarea acesteia de către vânzător. Finalizarea comenzii implică asumarea obligației de plată din partea cumpărătorului. Înainte de confirmarea comenzii, cumpărătorul este informat cu privire la prețul total care trebuie plătit și are posibilitatea de a verifica și eventual de a corecta comanda.
După plasarea unei comenzi, cumpărătorul primeşte un e-mail prin care i se confirmă primirea și înregistrarea comenzii. ("Comandă plasată / Preluată"). Acest lucru nu înseamnă că această comandă a fost acceptată. Astfel cum a fost stabilit mai sus, comanda constituie o ofertă de cumpărare efectuată de cumpărător a unui produs listat în magazin. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către vânzător. Contractul dintre cumpărător și vânzător va fi format numai după acceptarea de către vânzător a comenzii cumpărătorului. Contractul se va referi doar la acele produse pentru care vânzătorul acceptat comanda plasată de către vânzător. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract produsele confecţionate după specificaţiile prezentate de cumpărător, produsele personalizate şi produsele achiziționate cu discount din cauza unor defecte estetice.